Вхід


  

Хмарка тегів



Голосування

Чи цікавлять Вас новини, що публікуються тут?
 

База знань

Підтримка PDF Друк e-mail
Послуги - Підтримка

 

З впровадженням в наше життя інформаційних технологій (ІТ) все більше завдань перекладаються на «плечі» комп’ютерів. Сьогодні важко собі уявити роботу компанії без цих вірних друзів. Навіть на не великих підприємствах 2-10 робочих місць комп’ютери стали виконувати велику кількість завдань: створення і обмін  документів, робота  з електронною поштою, бухгалтерський облік, бази даних. Для стабільного і безперервного функціонування підприємства і його інформаційної системи потрібне постійне обслуговування, періодичне проведення профілактичних робіт, а також, важливим пунктом є гарантований  час реакції  на проблеми, які можуть з’явитись  у самий неочікуваний час.

 

Для виконання цих робіт компанії можуть користуватися як внутрішніми ресурсами («приходящий комп’ютерщик», системний адміністратор, власний відділ ІТ) так і послугами зовнішніх фахівців (ІТ-аутсорсинг).  Що це за таке модне слово іноземного походження – ІТ аутсорсинг??? У перекладі з англійської мови «аутсорсинг» являє собою передачу сторонньої організації або підрядникові делегування відповідальності за ведення певних бізнес процесів компанії.  Коли ми говоримо ІТ-аутсорсинг, то маємо на увазі передачу компанією частини функцій по керуванню й підтримці власних інформаційних ресурсів зовнішній фірмі.

 

Перевагами аутсорсингової моделі  послуг є:

 

  • Економія засобів. Передача функцій інформаційної підтримки зовнішньому виконавцеві скорочує тягар витрат на зміст власного штату ІТ фахівців. Грамотно налаштована комп'ютерна техніка, периферійне встаткування і ПЗ вимагають лише періодичного обслуговування в момент екстрених збоїв. Постійний же зміст штатних фахівців при невеликому завантаженні може розглядатися керівництвом компанії, як невиправдані витрати.
  • ІТ-аутсорсинг дозволяє визволити додаткові ресурси для рішення профільних для компанії завдань. Для компанії, що не спеціалізується на інформаційних технологіях, всі роботи з настроювання й підтримки комп'ютерів і оргтехніки, впровадженню інформаційних систем є непрофільними видами діяльності. Цілком логічно передати дані функції спеціалізованим фірмам, а власних співробітників задіяти на дійсно важливі для підприємства напрямках. Таким чином, кожний фахівець буде займатися безпосередньо своєю справою.
  • Використання сторонньої ІТ-компанії дозволяє відновити принцип єдиноначальності, який порушується тим фактом, що ІТ-служби окремих компаній підкоряються їхнім генеральним директорам, а не іншим керівникам. Інакше кажучи, рішення термінових питань може відбуватися оперативно через спеціального менеджера з боку аутсорсера, що чітко та у строк допоможе вирішити проблему співробітників компанії-замовника і зніме з генерального директора ряд питань за узгодженням взаємодії з підрядчиком.
  • Передача рішення інформаційних завдань на аутсорсинг рятує компанію від необхідності розрахунку витрат на розробку й впровадження програмних рішень і ведення досить непростого обліку нематеріальних активів. Передаючи розробку й настроювання програмного забезпечення й підтримку Інтернет сайтів на субпідряд, компанії рятують себе від складностей, пов'язаних з обліком у цій сфері. У результаті в документах компанії буде значитися лише сума, що відповідає оплаті послуг партнера по аутсорсингу. Всі питання бухгалтерського й податкового обліку, пов'язаного із програмним забезпеченням і т.д., вирішуються партнером-аутсорсером самостійно.

 

Таким чином, ІТ-аутсорсинг дозволяє сконцентруватися на профільних напрямках, налагодити роботу інформаційних систем, вирішити проблему відсутності висококваліфікованих фахівців з інформаційних технологій, знизити ризик втрати важливої інформації. При цьому компанія-постачальник несе відповідальність за якість сервісу, і гарантує високий рівень надаваних нею послуг.

 

Ми можемо запропонувати Вам наступні види послуг:

  • Настроювання й адміністрування операційних систем, програм, локальних мереж;
  • Планування, організація й підтримка резервного копіювання інформації;
  • Аудит комп'ютерної техніки, локальних мереж;
  • Настроювання й адміністрування поштових, web серверів;
  • Забезпечення безпечної роботи офісу - захист від вірусів, спаму;
  • Обслуговування й модернізація техніки;
  • Підтримка бухгалтерських систем обліку (на прикладі 1С);
  • Обслуговування систем телефонії.

 

У нинішніх умовах, необхідна простота обслуговування. ІТ-аутсорсинг - Вірне рішення для Вашої компанії!

 

Контактна інформація